ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

На товари в нашому інтернет-магазині надається гарантія виробника за умови дотримання вимог щодо встановлення та експлуатації товару.

Гарантійний термін складає 6 місяців або 10 000 км пробігу з моменту придбання товару чи іншої залежно від типу товару та його виробника. Товари, на які встановлено інший гарантійний термін, вказані в таблиці. Гарантія на запчастини надається залежно від сервісної політики виробника.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на видаткові запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, тощо), автокосметику. Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання Покупцем.

Продавець не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках:

  • Закінчення гарантійного терміну
  • Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідне його використання та без використання цього інструменту існує реальна можливість пошкодити деталі або зробити монтаж неправильно
  • Невикористання всіх деталей із комплекту при монтажу
  • Неправильний монтаж, що призвів до виходу з експлуатації деталі або агрегату
  • Наявність перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, що з'явилися, внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації
  • Ознаки самостійного ремонту деталі або розбирання вузла, внесення змін до конструкції деталі
  • Установка деталі або агрегату без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, що впливають на їх роботу або мають незадовільний технічний стан
  • У випадку, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи із суміжними деталями, агрегатами або рідинами, що не передбачені заводом-виробником
  • Встановлення деталі або агрегату без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник
  • Нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі
  • Пошкодження деталі внаслідок ДТП або будь-яке інше механічне пошкодження
  • Несправність, що виникла внаслідок використання не передбачених виробником автомобіля або технічно несумісних деталей, палива, моторного масла
  • Пошкодження, що виникли через неакуратне водіння (експлуатацію) або внаслідок дефектів дорожнього покриття
  • Установка деталі Покупцем самостійно, не в автосервісі
  • В окремих випадках, за яких гарантія не поширюється на деталі згідно переліку
  • У випадку, коли Покупець не надав весь перелік документів та інформації згідно переліку

ОБОВ'ЯЗКОВИЙ ОГЛЯД ТОВАРУ ПЕРЕД ВСТАНОВЛЕННЯМ

Перед встановленням нової деталі на автомобіль, механік зобов'язаний впевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів.

У разі запаяної прозорої упаковки, необхідно уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи прозору упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів.

У разі комплектів у прозорій упаковці, необхідно перевірити комплектність не розкриваючи упаковку і провести візуальне порівняння зі старими комплектуючими.

Умови приймання товару у прозорій упаковці:

  • Претензії про некомплектність після відкриття запаяної прозорої упаковки не приймаються
  • Після спроби монтажу претензії про невідповідність нової деталі у випадках, де можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою деталлю, тим самим визначити невідповідність, не приймаються
  • Претензії про невідповідність нової деталі в запаяній прозорій упаковці у випадках, де можна було провести порівняння зі старою деталлю, але порівняння проведено не було та упаковка була розкрита – не приймаються, навіть якщо не було спроби монтажу
  • Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб майстер на СТО мав змогу перед розкриттям уважно розглянути деталь або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля та її правильній комплектності

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Покупець відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» має право повернути товар належної якості протягом 14 днів із дати його отримання.

Вимоги до товару належної якості:

  • товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій він був відпущений клієнту, незалежно від причин повернення
  • відсутність механічних дефектів та слідів встановлення та експлуатації
  • упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою (розкриття упаковки в призначеному місці не є її пошкодженням)
  • наявність паспорта виробника продукції, документації, брошур, інформаційних вкладишів та оригінальних етикеток виробника
  • заборонено обклеювати упаковку скотчем, крім місць, призначених для цього виробником.
  • категорично забороняється відкривати герметично упаковані деталі, такі як елементи паливних систем всіх видів (регулятор тиску паливної рейки, розпилювачі тощо), запчастини двигуна (кільця поршневі, вкладиші, клапани, гідрокомпенсатори тощо), деталі системи кондиціювання ( осушувачі, конденсори, компресори тощо), датчики (лямбда зонд тощо). У разі пошкодження герметичного пакування товар поверненню не підлягає
  • товар повинен містити початкову комплектацію у разі постачання товару комплектом
  • наявність накладного або товарного чека продавця

Продавець має право відмовити покупцю в обміні або поверненні товару належної якості у таких випадках:

  • товари належної якості були доставлені Покупцю під індивідуальне замовлення
  • товари належної якості були придбані зі знижкою під час проведення акцій та розпродажів
  • товари належної якості зберігалися Покупцем з порушенням встановлених для цього товару правил зберігання, це порушення позначилося на зовнішньому вигляді Товару або його упаковці
  • товари є видатковими запасними частинами та матеріалами (мастила, фільтри, технічні рідини, тощо), автокосметикою
  • товари придбано більше 14 днів тому

Вимоги до товару, що повертається, неналежної якості, який був встановлений на автомобіль:

  • рекламаційний акт сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та виявлення його непридатності
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом
  • наявність накладного або товарного чека продавця
  • без надання документів від автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль, установка запчастини прирівнюється до самостійної та не підлягає гарантії
  • інші документи та інформація згідно переліку

Рекламаційна деталь та пакет документів передається на розгляд виробнику чи офіційному представнику виробника деталі. Термін розгляду рекламації до двох тижнів. У разі визнання рекламаційного випадку браком з вини виробника приймається рішення щодо повернення вартості рекламаційної деталі покупцю. У вартість, що повертається, не включаються витрати покупця по установці та демонтажу деталі, а також інші можливі витрати, пов'язані з поломкою деталі.

ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Строк повернення Товару та умови повернення обов'язково мають бути узгоджені із закріпленим менеджером.

Для повернення товару необхідно подати заявку на повернення товару належної/неналежної якості.

Повернення товару приймається у відділенні служби доставки Нова Пошта. Реквізити для повернення товару надсилаються за допомогою SMS після погодження умов повернення. Покупець зобов'язаний повідомити Продавця номер декларації та дату відправлення товару.

Транспортні витрати, пов'язані з поверненням Товару оплачує Покупець, за винятком таких випадків:

  • Неправильний підбір деталі
  • Пересорт або помилка складу при надсиланні деталі
  • Невідповідність деталі заявленої комплектації
  • Явний брак виробника

Повернення приймається до розгляду лише при виконанні всіх вимог до поверненого товару та оформлення документів.

Тільки в тому випадку, якщо в асортименті представлених товарів інтернет-магазину немає аналогічних товарів, Покупець має право вибрати будь-який інший товар із наявного асортименту з перерахуванням вартості або вимагати повернення коштів

ОФОРМЛЕНЯ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Для повернення коштів за товар належної/неналежної якості, необхідно подати заявку на повернення коштів через закріпленого менеджера

Повернення коштів здійснюється лише тим способом, яким здійснювалася оплата: готівкою, безготівкова оплата, картками VIZA/MasterCard, через платіжну систему NovaPay

Повернення коштів здійснюється тільки тій особі, яка робила оплату, на зазначені в заявці реквізити

Обов'язкові реквізити для повернення коштів:

  • на карту - номер картки, ПІБ одержувача, IBAN, ІПН одержувача
  • через платіжну систему NovaPay - ПІБ одержувача, паспортні дані (серія, номер) одержувача

Повернення коштів за товар належної якості здійснюється не пізніше 7-ми днів після отримання товару та заявки на повернення коштів

Повернення коштів за товар, що повертається, неналежної якості здійснюється не пізніше 7-ми днів з моменту отримання висновку експертизи з підтвердженням браку/дефекту та заявки на повернення коштів.