Здійснити оплату за товари покупці можуть у такий спосіб:

Оплата при отриманні замовлення

  • Відправка наложеним платежем. Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти або іншого сервісу доставки.
  • Наложеним платежем НЕ ВІДПРАВЛЯЮТЬСЯ:
    • Замовлення вартістю до 200 грн
    • Об'ємні та габаритні запчастини (бампера, двері, крила, підкрилкі та інше)
    • Запчастини вагою більше 10 кг
    • Запчастини під індивідуальне замовлення
    • Запчастини моторної групи, електрообладнання та паливної сістеми у герметичній заводській упаковці (поршньові кільця, вкладиші, паливні форсунки, лямбда-зонди та інше)

Оплата за реквізитами

  • Оплата вартості замовлення шляхом оплати на поточний рахунок підприємства у ПриватБанку за реквізитами, надісланими у смс. Оплата за реквізитами може бути виконана через касу банку, термінал самообслуговування ПриватБанку, додаток Приват24, додатки для онлайн банкінгу інших банків. Для ідентифікації платежів покупцю необхідно вказати номер замовлення, яким здійснюється оплата.
  • Фактом оплати вважається надходження коштів у поточний рахунок підприємства. При оплаті з рахунків або карток інших банків термін зарахування коштів може становити до 24 годин. Також при оплаті з рахунків або карток інших банків у неробочий банківський час або вихідні кошти буде зараховано нам у найближчий робочий день.

Оплата на сайті

  • Оплата на сайті відбувається у момент оформлення замовлення покупцем через систему WayForPay. Кошти зараховуються на поточний рахунок протягом години.

Відправка замовлень Новою Поштою

  • Відправка замовлень відбувається наложеним платежем або після повної або часткової оплати вартості замовлення.
  • Розмір часткової попередньої оплати визначаєтьмя в залежності від типу запчастини, вартості, габаритів та ваги замовлення. Мінімальний розмір попередньої оплати складає 200 грн.
  • Відправка проводиться один раз на день ПН-ПТ до 17:00, СБ до 12:00. Усі замовлення упаковуються відповідно до вимог Нової Пошти. Деталі, що вимагають обрешітки за правилами Нової Пошти, будуть відправлені в обрешітці в цьому випадку вартість доставки таких деталей збільшується на вартість обрешітки.
  • Вартість доставки, вартість обрешітки, терміни доставки посилок визначаються за тарифами Нової Пошти та будуть точно відомі після генерації ТТН та приймання відправлення Новою Поштою.
  • Посилання зберігається у відділенні Нової Пошти 5 днів , після чого буде автоматично повернуто назад. Термін зберігання включає день прибуття та день зворотного відправлення посилки, тому потрібно орієнтуватися на 3 дні зберігання. Дата автоматичного повернення може бути перенесена на прохання покупця.
  • У разі виявлення пошкоджень або некомплекту необхідно вимагати оформлення на відділенні Нової Пошти в момент огляду замовлення акта прийому-передачі з фіксацією пошкоджень чи некомплекту. Акт необхідно надіслати нам в електронному вигляді для створення претензії та компенсації вартості пошкодженого товару.
  • У разі необґрунтованої відмови Покупця від отримання посилки, вартість послуг Нової Пошти з пересилання, зберігання та повернення посилки буде вирахована із суми передоплати за замовлення та врахована у подальших взаєморозрахунках.
  • У разі втрати посилки та підтвердження факту втрати співробітниками Нової Пошти, покупцеві надсилається замовлення наново.
  • Претензії покупців щодо некомплектності замовлень та пошкоджень, пов'язаних із транспортуванням товару приймаються лише у разі огляду посилок на відділенні Нової Пошти та складання акта приймання-передачі.